Selamat Datang Ke.....

* TASKA & TADIKA UNTUK ANAK-ANAK GENIUS DAN IBUBAPA GENIUS SAHAJA.
* TASKA MESRA SUSU IBU
* MOTTO "BELAJAR BERMULA DARI USIA BAYI".
* PIHAK KAMI MENYEDIAKAN PROGRAM PENJAGAAN DAN PEMERKASAAN ANAK YANG KHUSUS DAN SISTEMATIK BERMULA SEAWAL USIANYA.
* KAMI BERPENGALAMAN DALAM PENDIDIKAN ANAK BAWAH USIA 4 TAHUN SEJAK TAHUN 1998

** Kami MEMBANTU ibubapa mendidik dan merangsang anak menjadi genius dari awal usianya dan membentuk diri bersyukur dengan kebolehan dan menggunakan potensi yang dianugerahkan ***

Welcome AlHumairaa&Zuri@Millenia

Program - Program Kami

JAWATAN KOSONG PERLU SEGERA ( 5 kekosongan ) - Temuduga Dibuat Setiap Bulan..

Isnin, 11 Mei 2009

SELAMAT HARI IBU

Rupanya, untuk mengingati seseorang kita perlu ada hari-harinya, kan? Nak ingat Rasulullah, yang kita rasa jauh, ada hari kelahiran. (Dan kekeliruan yang dibuat oleh puak syiah, ialah kita menyambutnya hari yang sama dengan kewafatannya. Jadi, kita perlu gembira atau berduka? ) Ha... cek smula. Jangan jadi tipah tertipu..

Hari Ibu ni, Mak Nah teringat plak satu iklan DIGI pasal "betuah punya anak". Cara dia sebut "makkk" pun dah terasa, teringat mak kita, kan? Begitu keramat seorang mak..., yang Syurga di telapak kakinya.

Hari Ibu, sebenarnya sama je hari-hari lain. Takde pun kita rehat, tidur baring lebih-lebih hari tu. Tapi dek ada orang yang mengingatkanlah ( at least ), kita berterima kasihlah. Ye tak. Tapi tugas dan kewajipan tak pernah off. Tak ada MC. Cuma kita boleh ansur-ansur , tangguhkan first come first sebab profession kita seumur hidup. Macam tu juga didik dan asuh anak-anak. Selagi bawah tanggungjawab kita, selagi itulah usaha dan jika ada, pahala berterusan.
Pengajarannya, Jangan rasa serik jadi ibu. Selamat Hari Ibu :-)